Tuesday 16 May 2017

🚫 Orang cakap bisnes ni susah.
✅ Saya tetap buat.

🚫 Orang cakap bisnes ni tak tahan lama.
✅  Saya tetap buat.

🚫 Orang cakap biznes ni tipu.
✅ Saya tetap buat sebab saya yakin.

🚫 Orang cakap bisnes orang lain lagi Bagus..
✅ Saya cakap smua bisnes bagus..tapi x guna kalau diri sendiri takde kualiti..buat bisnes apa pun x kan berjaya.

🚫 Orang cakap saya macam-macam saya biarkan.
✅ Lagi kuat orang mengata saya,lagi kuat semangat saya nak berjaya.

🚫 Orang tetap akan mengata
✅ Bila kita miskin orang mengata
✅ Bila kita susah orang mengata
✅ Bila kita kaya pun..orang tetap mengata

πŸ™… πŸ™… PEDULIKAN APA ORG NAK KATAπŸ™… πŸ™…

πŸ”₯ Sebab yg nak berjaya adalah diri kita..
Lebih MURNI kalau kita kaya..orang mengata.. tapi kita tetap berada di atas mereka..sebab lebih daif jika org mengata tapi kita duduk dibawah mereka..
πŸ”₯ sebab ketika kita susah tiada siapa yg boleh bantu kita..

πŸ“’πŸ“’ Yang mengata tu x apalah biarkan dia terus berkata-kata.

Yang penting kita fikir *POSITIF* ..😊


No comments:

Post a Comment